maanantai 2. helmikuuta 2015

Uusi projekti

Testi näytti yhtä viivaa, ei sitä kahta mikä olisi ollut maata mullistavaa. Kuljen siis edelleen kroppa kuuluen vain minulle itselleni, en jaa sitä kenekään kanssa vielä luultavimmin piiitkään aikaan. Lapsi "projekti" on nyt toistaiseksi tässä. Nyt keskityn projektiin MIES ja sen saa kirjoittaa niin isolla kuin vaan pystyy sillä siitä vasta projekti tuleekin. Olen omassa päässäni päättänyt, että haluan mieheni kuntoon. Hän ei nuku kunnolla, on väsynyt. Jonkilainen reuma on diagnosoitu, mutta se ei silti välttämättä ole sitä. Reumalääkkeet on jätetty lapsiprojektin myötä pois ja on pystynyt elämään yhtä lailla kuin lääkkeiden kanssa. Silloin tällöin pitää hakea kortisoni piikki käteen. Lääkäri ehdottaa siirtymistä vahvempiin lääkkeisiin, sytostaattilääkkeisiin... Jätkä on kolmekymppinen ja pitäisi syödä sytostaattilääkkeitä josko ne auttaisivat. Haistakoot lääkäri pitkän #€%&. Epäilen vuotavan suolen oireyhtymää, sokeri ja gluteeni pois. Josko sillä saisin miehen kuntoon ja samalla sitä kautta myös ne pikkuhäntäiset löytämään uuden elämän. Kun nyt olen yltiö postiivinen niin sitä kautta meille ihan luomu sikiämisen. Minä selviän ehkä tällä kuvitelmalla omassa päässäni, en tiedä tuleeko se toimimaan, mutta mitään menetettävää ei enää ole. Muutenkin olen pettynyt kun missään vaiheessa kukaan lääkäri ei ole maininnut millään tapaa että elintavoilla voisi olla mitään tekemistä minkään kanssa. Aargh!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti